Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», - споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», продовольчі товари належної якості обміну (поверненню) – не підлягають.

Під товаром неналежної якості в продовольчих товарах можна вважати відверто зіпсований продукт, при дійсних термінах придатності, повернення якого здійснюється в термін не перевищуючий 14 днів з моменту придбання товару та при можливості довести, що зазначені на маркуванні умови зберігання товару були дотримані.