Кількість
|
Вартість
|
||
|
Серед різних брендів, якими керує Faroliva , «El Faro», безсумнівно, є її головним активом, бренд із понад 90-річною історією, дуже популярний в Іспанії та відомий у всьому світі .
Наразі бренд El Faro продається в основних національних дистриб’юторських мережах (Carrefour, Alcampo, El Corte Inglés, DIA% тощо) і на полицях понад 40 країн (США, Канада, Німеччина, Велика Британія, Італія, Франція)., Фінляндія, Бельгія, Бразилія, Ірландія, Голландія, Уругвай, Марокко, Португалія, Польща та ін.)
Традиції та інновації
Понад п'ять десятиліть, присвячених виробництву оливок і солоних огірків, є нашою найкращою гарантією для клієнтів і споживачів.
Правильний вибір інгредієнтів для приготування рецептів має вирішальне значення для отримання смачних і якісних продуктів: Faroliva має десятиліття досвіду аналізу та контролю за станом врожаю, щоб включити фрукти у виробничий процес у оптимальний момент.
Крім того, дотримуючись традиційних процесів виробництва солоних огірків, ми застосували найсучаснішу технологію, доступну на ринку, щоб повною мірою скористатися перевагами індустріалізації, таким чином досягнувши виробничої потужності приблизно в понад 30 мільйонів кг. на рік, що дозволило нам зробити звичну продукцію доступною для споживача, але з максимальними гарантіями безпеки та стандартами якості.
Фароліва по всьому світу
Разом із ретельним відбором високоякісної сировини, традиційним смаком і ремісничим виробництвом, це два чудові двигуни, завдяки яким така сімейна компанія, як Faroliva, стала національним і міжнародним еталоном.
Понад 50 років приносять оливки та мариновані огірки на столи по всьому світу
Більше 25 000 м2 виробничих цехів і власних потужностей
Потужність виробництва понад 30 000 тонн на рік
Більше 800 різних посилань
Консолідовані продажі в більш ніж 40 країнах
хто ми
Ми — ЛЮДСЬКА КОМАНДА з понад 50 людей, які захоплюються світом оливок і солоних огірків.
СІМЕЙНА КОМПАНІЯ, яка знає про традиційні рецепти кустарного виробництва, але прагне ІННОВАЦІЙ, усвідомлює ПОВАГУ ДО НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА та прагне використовувати СТАЛІ ресурси та матеріали.
FAROLIVA, компанія, що спеціалізується на виробництві, дистрибуції та маркетингу оливок і солоних огірків з досвідом роботи в цій галузі вже понад півстоліття.
Чи можемо ми зробити оливки здоровішими?
Одна з цілей, яку ми поставили перед собою на початку століття, полягала в тому, щоб зробити споживачам доступніші здорові та корисні продукти.
Для цього, дотримуючись традиційного смаку наших продуктів і поважаючи процеси виробництва, наші майстри коригували численні рецепти, щоб зменшити вміст солі.
Результатом цього проекту є те, що на даний момент найбільше продажів оливкової продукції, а також нових запусків, є ПРОДУКТИ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ВМІСТОМ СОЛІ .
«Основною вимогою для забезпечення якості нашої пропозиції є постачання сировини найвищої якості»
Сировина
Правильний вибір інгредієнтів для приготування рецептів є вирішальним для отримання смачних і якісних продуктів.
Faroliva має десятиліття досвіду аналізу та контролю за станом посівів протягом року, щоб включити фрукти у виробничий процес у оптимальний момент.
Природні процеси
Після цієї роботи експерти Faroliva з догляду за фруктами продовжують подальшу обробку та догляд за інгредієнтами, виключно за допомогою природних процесів , до моменту їх упаковки.
Завдяки використанню найсучасніших технологій наша виробнича потужність на цьому останньому етапі процесу становить близько 30 мільйонів кг. на рік.
Інновація
Наш відділ досліджень, розробок і інновацій працює в безперервному пошуку нових смаків, тому ми маємо широкий асортимент унікальних і відмінних продуктів на ринку.
Одна з цілей, яку ми поставили перед собою на початку століття, полягала в тому, щоб зробити споживачам доступніші здорові та корисні продукти. Для цього, дотримуючись традиційного смаку наших продуктів і поважаючи наші виробничі процеси, ми коригували численні рецепти, щоб зменшити вміст солі.
Починаючи з коріння глибоко в традиції, ми ставимо душу та мудрість наших технічних спеціалістів на службу для розробки нових рецептів, таким чином сприяючи розширенню безцінної спадщини рецептів предків, які ми використовуємо для виготовлення нашої продукції.